Huisstijl Artphy

Aardse huisstijl voor centrum van levenskunst

Buro Reng werkt vaak en graag voor opdrachtgevers die niet puur commercieel gedreven zijn, maar andere drijfveren hebben. Artphy, centrum voor kunst en filosofie, is hier een mooi voorbeeld van. Artphy vroeg ons een nieuwe huisstijl te ontwerpen.

Huisstijl Artphy Locatie
Huisstijl Artphy overzicht groenten 2
Huisstijl Artphy rode kool
Huisstijl Artphy ui
Huisstijl Artphy stempel 4
Huisstijl Artphy stempel 3
Huisstijl Artphy stempel 1
Huisstijl Artphy stempel 2
Huisstijl Artphy stempel logo 3
Huisstijl Artphy stempel logo 1
Huisstijl Artphy verzameld briefpapier
Huisstijl Artphy responsive website

Artphy wordt een centrum voor levenskunst. Het is nieuw en gevestigd op het platteland van Groningen, omgeven door zeeklei en aardappelvelden. In het centrum is ruimte voor moderne kunst (art) en filosofie (phy). Er worden cursussen gegeven, retraites, workshops, etc. Artphy omvat appartementen, een meditatieruimte, een café, een werkatelier en een galerie.

Grafisch ontwerpen is jezelf toestaan ​​om fouten te maken en weten welke te houden. We gebruikten de cirkel als uitgangspunt. Met linosneden en stempeltechnieken ontstonden diverse organische cirkels.