Campagne De Laatkomer

Campagne voor de Laatkomer

Per jaar ontwikkelt het Noord Nederlands Toneel (NNT) kleine en grotere voorstellingen. Aan ons de vraag de essentie van iedere voorstelling terug te brengen in één campagne beeld. Een sterk en uitnodigend beeld dat blijft hangen.

Campagne NNT De Laatkomer schetsproces

De laatkomer is de eerste grote voorstelling die we voor NNT ontwikkelen. De laatkomer volgt het leven van Désiré (Hans Dagelet), een man op leeftijd die weer plezier wil hebben in het leven, die de kleinerende houding van zijn vrouw helemaal zat is en besluit revanche te nemen door zijn levenstragiek in te ruilen voor één groot feest.

Campagne NNT De Laatkomer fotoshoot 7
Campagne NNT De Laatkomer fotoshoot 1
Campagne NNT De Laatkomer fotoshoot 2

Na het lezen van het boek van Dimitri Verhulst en gesprekken met regisseur Ola Mafaalani zetten we de eerste stap en kiezen een richting. Gezamenlijk - met klankbord, communicatie, artistiek directeur en/of regie - komen we tot richtingen die we verder onderzoeken. Resulterend in één of twee voorstellen, die met toelichting en uitleg de basis vormen voor de art-direction, instructies voor acteur Hans Dagelet en voor fotograaf Marc de Groot.

Campagne NNT De Laatkomer fotoshoot 4
Campagne NNT De Laatkomer fotoshoot 5

Acteur, visagiste, styliste, fotografie assistenten, fotograaf, art-directors, ontwerpers, project managers, kokkin en communicatie medewerker zijn aanwezig in de fotostudio. Teamwork is de basis voor een goed proces en een prachtig campagne resultaat!

Campagne NNT De Laatkomer fotoshoot 6
Campagne NNT De Laatkomer ansichtkaarten 1