Dynamische huisstijl Gebied-B

Een dynamische huisstijl voor een Gebied

Wij gaan weer hard aan het werk voor Oerol dit jaar; en zijn nu Artistiek coördinator van het Verdiepingsprogramma. Dit betekent ook dat wij‚ zichtbaarder worden in vormgeving en wij zijn helemaal niet blij met ons logo (en website). Ik weet dat het een heel intensief traject is om een logo te ontwerpen en wij tegen een deadline van het programmaboekje van Oerol aan zitten. Maar: zou jij eens willen kijken naar onze website en of je daar zin (en tijd) voor hebt, of iemand bij jullie om daar een ontwerp voor te maken en mij laten weten wat dat ongeveer zou kosten. In eerste instantie dus alleen een logo, en in een later stadium wellicht echt een huisstijl/website ontwerp.

Groetjes, Karlijn

Presentatie Huisstijl Gebied-B

Gebied-B is Anouk Rutten en Karlijn Benthem

Het werkgebied voor Gebied-B ligt in de ruimte tussen kunst, publiek en actualiteit. Dat gebied noemen wij Gebied-B. Wij proberen die ruimte vorm te geven. Dat doen we door middel van verdiepingsprogramma’s, talkshow hosting en redactie, regies, theaterlessen, trainingen, workshops, lesbrieven, kunst en cultuur educatie en alle vormen die we nog moeten ontdekken. Voor ons draait het om verbinding. Tussen kunst en publiek, tussen kunst en wetenschap, tussen publiek en publiek… tussen alles eigenlijk.

Animatie Huisstijl Gebied-B 02
Animatie Huisstijl Gebied-B 04
Animatie Huisstijl Gebied-B 05

Gebied-B wordt geschreven met een koppelteken

Een koppelteken (streepje) is een verbindend leesteken. Een middel en voor Gebied-B ook een doel. Die verbinding kan allerlei vormen aannemen, letterlijk en figuurlijk. Kort of lang. Recht of gebogen.

Animatie Huisstijl Gebied-B 01
Schetsen Huisstijl Gebied-B