Responsive webdesign trekt meer toeristen naar De Marne

Hotel de Marne is een initiatief van 60 Groninger ondernemers. Zij hebben zich verenigd in een coöperatie en zijn samen actief in het gebied 'Hotel de Marne'. Dit gebied wordt door bestuurders als krimpgebied getypeerd. Buro Reng kreeg de opdracht om een website voor Hotel de Marne te ontwikkelen. Met als doel: Hotel de Marne een grotere naamsbekendheid bezorgen. De opdracht mondde uit in een totaalplan, waarbij naast het webdesign ook een huisstijl, marketingplan en communicatie-aanpak werden ontwikkeld.

We begonnen met kennismaken. Ontdekken waar Hotel de Marne precies ligt, wie er werken en wonen en hoe de verschillende kamers eruit zien. De opdrachtgevers namen ons mee op excursie. Het waren inspirerende bezoeken, met prachtige landschappen, boeiende ontmoetingen en gastvrije omgevingen!

We zijn trots op het resultaat. Met fotograaf Jitske Hagens, de initiatiefnemers Anne Wine Jansen, Joke Kops en Erik Wong, webbouwer Rhett van der Voort, eindredacteur Seppie Groot, filmmaker Hans Geluk en singer songwriter Florian Wolff is Hotel De Marne tot stand gekomen.

Hotel de Marne bouwbord
Hotel de Marne Dijk