Buro Reng

Thumbnail
Year
Type
Title
2015
Buro Reng Design & Communicatie
Scroll ↓
2015
Over ons
Buro Reng in 1 minuut
Twitterfeed
2015
Over ons
Berichten om te delen
Bijvoorbeeld een project, een artikel, een foto of een gebeurtenis. Niet iedere week of maand, maar af en toe. Wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? Stuur een email aan rengreng@buroreng.nl

Marketing communicatie NNT

Buro Reng zet Noord Nederlands Toneel in de schijnwerpers

Per jaar ontwikkelt NNT drie grotere voorstellingen en een aantal kleinere voorstellingen. Aan ons de vraag de essentie van ieder toneelstuk terug te brengen in één beeld. Een sterk en helder beeld; moeilijk te missen of te vergeten.

Campagne NNT presentatie
Campagne NNT flyer vriendenpas
NNT Sneeuwwitje Affiche
Campagne NNT Borgen campagne affiche Malou Gorter en Peter Vandemeulebroecke
Campagne NNT Responsive webdesign
Campagne NNT Word bedrijfsvriend
Campagne NNT bedrijfsvriend brochure klein
Campagne NNT seizoensbrochure

NNT is een van de vier gesubsidieerde toneelgezelschappen van Nederland. We werkten binnen een krachtenveld van artistiek directeur, regisseur, klankbord, fotograaf, acteurs en actrices én portemonnee. Veel belangen, meerdere opdrachtgevers en allen zeer betrokken! Die betrokkenheid maakt het werken voor NNT bijzonder en zeer inspirerend.

We wilden NNT helpen met meer bezoekers en meer verkochte kaarten. Heldere campagnes met stopkracht, beelden die mensen onthouden en uitnodigen naar het NNT te gaan! Dat was onze bijdrage. Daarnaast leverden we onze bijdrage aan een verdere professionalisering van de marketing communicatie van het NNT.

Het was even zoeken naar de juiste werkwijze. Op welke manier konden we iedereen een stem geven én ruimte openhouden voor verdere creatieve invulling? Wij zetten de eerste stap en kozen een richting. Gezamenlijk - met klankbord, marketing communicatie, artistiek directeur en/of regie - kwamen we tot richtingen die we verder onderzochten. Resulterend in één of twee voorstellen, die met toelichting en uitleg de basis vormen voor de artdirection en fotografie. We probeerden de grens op te zoeken tussen commercie en kunst. De beelden moesten opvallen, met een boodschap: kom naar het theater. Maar de beelden moesten ook intrigeren, gelaagd zijn en stopkracht hebben. Hier komt de kunst om de hoek kijken. Oog voor esthetiek, voor detail en ook vooral ruimte bieden voor het creatieve proces met vertrouwen naar de specialisten. Want het is een illusie te denken dat alles is te sturen door de hokjes af te vinken. Durf en experiment brengen geluk!