BR_website_pijlen_play-scroll [Omgezet]

Branding

MerkKompas

Grafisch ontwerp

Waar wil je heen? Weten wie je bent, is ook voor bedrijven en organisaties van grote waarde. Pas als je jezelf goed kent, kun je de wereld laten zien wat je te bieden hebt. Dat klinkt logisch, maar is lang niet altijd het geval. Jammer, want merkgedreven organisaties doen het beter.

Zet je merk in beweging! Het MerkKompas van Buro Reng helpt om de persoonlijkheid van je bedrijf of organisatie te onderzoeken en te versterken. Met het MerkKompas kun je jouw positie bepalen en een communicatieroute uitstippelen die leidt naar meer succes.

WESTERHOLM brand session wongema visie

Buro Reng heeft branding en marketingstrategie altijd gezien als een logisch deel van de ontwerppraktijk. Denken en maken gaan bij ons hand in hand. Maar op verzoek van opdrachtgevers koppelen we beide processen steeds vaker los. Ook zonder concrete ontwerpvraag ben je dus van harte welkom bij Buro Reng. Vertel ons wie je bent, dan geven we samen richting aan jouw communicatie.

We vertellen je graag meer over MerkKompas.

Neem contact met ons op