Welkom bij Buro Reng

Buro Reng is een ambitieus bureau voor design en communicatie in Groningen. Opgericht door Pascal Rumph & Hans Gerritsen. We ontwerpen alles voor print en web. Of het nu gaat om een nieuwe naam, huisstijl, website, strategie, campagne of filmproductie. We besteden veel aandacht aan het proces en de samenwerking. Dit vanuit de visie dat je samen met de opdrachtgever de beste resultaten behaalt. Buro Reng is gevestigd in het centrum van de stad Groningen. Wij werken voor een mix van profit, non-profit, nationale, internationale, kleine en grote opdrachtgevers. Wil je eens kennismaken? Of heb je een vraag over een bepaald communicatievraagstuk? Of heb je een plan of idee dat je tegen ons aan wilt houden? Wees welkom bij Buro Reng.

bel ons

Alles draait om mensen

Een klant is voor ons geen account, maar een mens (of een groepje mensen). Vanuit die betrokkenheid werken wij nauw samen met onze klanten aan design- en communicatieprojecten. We zijn daarbij nieuwsgierig, meestal inspirerend en soms ook confronterend. Maar altijd constructief op zoek naar een resultaat dat de opdrachtgever omarmt, omdat het ‘eigen’ is.

Minerva Studenten Vragen Buro Reng 1

Niet alleen het resultaat telt

Bij Buro Reng houden we van bijzondere beelden en vormen en van krachtige visuele prikkels. Het gaat ons niet alleen om het resultaat, maar ook om het proces. Dat proces moet je ook goed vormgeven vinden wij. Kenmerkend voor onze werkwijze is dat wij niet beginnen met ontwerpen, maar met luisteren.

Buro Reng presentatie wand

Waarmee kunnen we jou helpen?

Merk ontwikkeling
Door het stellen van de juiste vragen en het echt leren kennen van jou en jouw bedrijf kunnen we een sterke visuele identiteit ontwikkelen die consistent is en blijft als je bedrijf gaat groeien.

Design visuele identiteit, concept ontwikkeling, merk systematiek, beeldtaal ontwikkeling, communicatie strategie

Web design
Een mooie en intuïtief ontworpen website is een sterk verkoopargument voor elk bedrijf. Een duidelijke en overtuigende website zal je bedrijf versterken en een grotere online aanwezigheid realiseren.

Website design, blog design, responsive web design, content strategie, social media design, art direction

Print en meer
Het creëren van een redactioneel ontwerp voor een nieuw tijdschrift of een filmproductie; wij vertalen je visie in intelligente en authentieke ontwerpen geschikt voor elk medium.

Huisstijl design, verpakkingen, art Direction, magazines & boeken, lookbooks & catalogi, filmproductie, videomarketing, animatie

Pascal Rumph
pascal@buroreng.nl