Vinders van werk en personeel

Annelies en Martijn zijn een bedrijf gestart. Hun doel: werk en personeel in de zorg bij elkaar brengen – maar dan wel op een persoonlijke manier.

Met hulp van het MerkKompas wordt de communicatievraag duidelijker. We ontwikkelen de positionering, merkstrategie, naam, huisstijl en branding. Belangrijkste keuze: zoeken wordt vinden. Qua taal een kleine wijziging maar qua positionering en strategie een enorm verschil.

Vindrs Visitekaartjes 1B

Vindrs dus.

Naam en logo zijn in al hun eenvoud helder en onderscheidend. De letters zijn zeer leesbaar en de missende ‘e’ blijft hangen. Een simpele vormtaal is ook het uitgangspunt voor de verdere ontwikkeling van de huisstijl. Daarin speelt de stip van de ‘i’ een centrale rol. Doel is om met weinig middelen veel te zeggen. De stip, een paar kleuren en één lettertype vormen samen een beeldtaal die onmiskenbaar bij Vindrs hoort.

De juiste persoon op de juiste plaats.

Vindrs heeft oog voor detail, aandacht voor jou of jouw bedrijf en weet daardoor de beste mensen en werkplekken bij elkaar te brengen. Om die verbindende kwaliteiten te benadrukken, maakte fotograaf David Vroom een serie drieluiken die steeds uit een portret, detail en context bestaan. De foto’s tonen de juiste persoon op de juiste plaats.

Vindrs 07 LR
Vindrs 12 LR
Vindrs 05 LR
‘Mooi proces geweest als je het zo terug ziet! Goede stap, we horen van allerlei kanten dat onze zichtbaarheid velen malen groter is. En dat zonder een enorme strategie, dus die basis is knetter goed. Vakwerk :-)’ Martijn Meijerink Eigenaar/Adviseur Vindrs

Een website zonder zoekfunctie.

Misschien ervaar je het helemaal niet maar er is geen zoekfunctie op de website van Vindrs. Die is overbodig; alle onderdelen zijn helder gestructureerd en makkelijk vindbaar.

Vindrs Kerstkaarten