R!SK_Totebag_LR
Risk is de studievereniging van de faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen. Risk bestaat meer dan 25 jaar en heeft meer dan 1400 leden. Doel van Risk is om de kloof te dichten tussen de financiële theorie en praktijk.
R!SK_presentatie_LR
Risk is op zoek naar een partner die kan adviseren en ondersteunen bij de werving van nieuwe leden. Ook wil de vereniging haar presentatie en stijl naar een professioneler en eigentijdser niveau tillen. De nieuwe huisstijl moest functioneel, onderscheidend en representatief zijn, met een uitstraling die past bij het imago van financiële organisaties.
Risk_Taart_LR
Risk_Raam_LR
We starten met de naam en stellen een subtiele naamswijziging voor: de i wordt een uitroepteken. Dan ontwerpen we de nieuwe huisstijl. Uitdaging is om deze zo te ontwerpen dat ook niet-geschoolde ontwerpers ermee uit de voeten kunnen.
Risk Conference Speakers
Congres foto’s Mickey Bieze & Eline van Doorn
Risk Conference Podium
Met het door Buro Reng ontwikkelde huisstijlsysteem kunnen R!SK-leden zelf kwalitatieve flyers, affiches, nieuwsbrieven enzovoort ontwerpen. Een recente toevoeging aan de huisstijl zijn animaties voor Instagram stories, als onderdeel van de digitale branding strategie.   En dat alles werpt zijn vruchten af. Want sinds de professionele bemoeienis van Buro Reng groeit het ledental van R!SK harder dan voorheen.   Spreekt ons werk je aan? Kom langs