Artphy Centrum voor Kunst en Filosofie

-

Centrum voor (moderne) kunst (Art) en wijsbegeerte (philosoPhy) Het betreft een centrum voor de levenskunst. Het is een nieuw centrum op het platteland van Groningen omgeven door klei gronden en aardappelvelden. In het centrum is ruimte voor moderne kunst (art) en filosofie (phy). Er worden cursussen gegeven, retraites, workshop, etc. Het centrum bevat verschillende ruimten:
3 appartementen, een meditatieruimte, cafe/lounge, werkatelier en galerie.

Artphy Centrum voor Kunst en Filosofie

Vereniging Sport en Gemeenten

Projectstijl congres

-

Op 26 en 27 september 2012 vindt in Groningen het congres van Vereniging Sport en Gemeenten (VSG) plaats. De organisatie is in handen van de dienst OCSW van de Gemeente Groningen. Elk jaar is er een nieuwe gemeente gastheer van het congres. Er worden zo ľn 300 deelnemers verwacht.

Vereniging Sport en Gemeenten

Rijksuniversiteit Groningen

Avatar

-

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is één van de grootste Universiteiten van Nederland. Het wetenschappelijk onderwijs en onderzoek bij de Rijksuniversiteit Groningen staan internationaal hoog aangeschreven.
Op vrijwel ieder vakgebied zijn er opleidingen voor bachelor-, master-
en PhD-studenten.

Rijksuniversiteit Groningen

Met Scherphuis

Businesscards

-

Marjolein Scherphuis (onafhankelijk senior communicatieadviseur & copywriter) zegt: "Ik houd ervan om mensen met elkaar te verbinden. Meestal door communicatie tussen mensen vorm of richting te geven."

Met Scherphuis

Paulus Architectuur & Vormgeving
— voormalig P2 Multidisciplinair ontwerpbureau — ontwerpt, adviseert en begeleidt projecten van dakterras tot schoolgebouw en aanbouw. Persoonlijk, toegankelijk en sterk in ruimte.

Jalp

-

Heeft u een vraag of probleem?
Jalp wijst de weg, geeft informatie of komt met passende oplossingen. Jalp
is het nieuwe WMO-informatieloket vormgegeven op basis van 'De Kanteling'

Jalp

Het Poortje

Projectstijl symposium

17 november 2011 organiseerde
Het Poortje Jeugdinrichtingen het Symposium 'De internationale rechten van het kind in geslotenheid'. Het symposium werd gehouden ter ere van het 50-jarig bestaan van Jeugdinrichting Het Poortje. Naast Koningin Beatrix was ook staatssecretaris Teeven aanwezig in stadion de Euroborg te Groningen.

Het Poortje

Gemeente Tynaarlo mantelzorg

-

Een mantelzorger is iemand die zorgt voor een chronisch zieke, gehandicapte of hulpbehoevende partner, ouder, kind of ander familielid, vriend of kennis.

Gemeente Tynaarlo mantelzorg

Dag van de architectuur Groningen

-

De Dag van de Architectuur is een landelijk cultureel evenement met als doel het onder de aandacht brengen
van architectuur aan een zo groot mogelijk publiek.

Dag van de architectuur Groningen

VdpArchitecten

-

VdpArchitecten is een nieuw architectenbureau, gevestigd in het centrum van Groningen.

VdpArchitecten

-

Mantelzorg is de langdurige en onbetaalde zorg die u als familielid, vriend of buur biedt aan mensen die
zorg nodig hebben.

Gemeente Groningen

Art direction

-

Meer bewegen is goed. Bewegen hoeft niet altijd sporten te zijn. Ook op weg naar het werk, naar school of de sportschool kan er worden bewogen.

Gemeente Groningen

Penduka

Lettertype

-

Penduka geeft werk aan vrouwen in Namibië. Zodat de vrouwen en hun gezin een inkomen hebben en de neerwaartse spiraal van armoede kunnen doorbreken.

Penduka

Drents museum

-

In 2011 is de nieuwbouw van het Drents Museum gereed. Dit is de aanleiding de huisstijl te vernieuwen.

Drents museum

Werkplaats

-

Buro Reng en Dt nodigen communicatie medewerkers van Gemeente Groningen, Humanitas en diverse zorg instellingen uit voor een workshop. Met als doel te informeren, inspireren en vanuit ieders specifieke achtergrond input te krijgen voor de campagne.

Gemeente Groningen OCSW

Werkplaats

-

De dienst OCSW - Onderwijs, Cultuur, Sport & Welzijn - van de Gemeente Groningen wil zich op een bijzondere manier presenteren.

Gemeente Groningen OCSW