IMG_4588

Het belangrijkste gereedschap van Buro Reng is het MerkKompas. Alles wat we maken, komt via deze – noem het – ‘Reng-aanpak’ tot stand. Het is een persoonlijke manier van werken waarbij goed luisteren net zo belangrijk is als grafisch ontwerpen.

Ons MerkKompas helpt je erachter te komen wie je bent en waar je voor gaat. Zodra dit duidelijk is, krijgt je communicatie meer kracht en richting. Het MerkKompas van Buro Reng voorkomt dat je blijft verdwalen in een woud vol communicatiemogelijkheden. Vanaf nu weet je wie je bent, waar je heen wilt en hoe je daar komt.


WESTERHOLM brand session wongema visie

Het MerkKompas bestaat uit vier fasen of richtingen.

1. Verkennen
Wie ben jij? Wat heb je nodig? Hoe gaan we samenwerken? In deze verkenningsfase krijgen we meer inzicht in jouw communicatievraag en wordt de opdracht duidelijker.

IMG_5049

2. Profileren
Via een door Buro Reng opgestelde vragenlijst en/of workshop stellen we samen jouw unieke (bedrijfs)persoonlijkheid vast. Dit gezamenlijke onderzoek naar identiteit en drijfveren vormt het fundament voor een sterk profiel.

Vindrs MerkKompas Meeting 02 LR

3. Vastleggen
Nu we weten wie je bent en waar je voor gaat, kunnen we de opdracht nauwkeuriger omschrijven en de ontwerpfase ingaan. Soms zijn fase 1 en 2 al voldoende om zelfstandig verder te kunnen. Dan is het verslag van dit voortraject tevens het eindproduct.

Totebag voorzijde huisstijl Risk

4. Koers bepalen
Samen bepalen we jouw communicatiestrategie. Zodra jij een unieke identiteit claimt en uitdraagt, ben je beter te zien en gemakkelijker te vinden. En dat leidt beslist naar meer succes.

Vindrs Logo

We vertellen je graag meer over MerkKompas.

Neem contact met ons op