HOTEL DE MARNE website mobile 2
In het Noord-Groningse gebied De Marne hebben 60 gastvrijheidsondernemers zich verenigd. De cooperatie wil meer bekendheid en bezoekers voor het lege, ruige, vriendelijke en verrassend veelzijdige gebied waar de leden actief zijn. Daarom moet er een website komen.
We gaan eerst maar eens op excursie naar De Marne, waar cooperatieleden ons door het onontdekte gebied gidsen. We zijn onder de indruk van de mensen, verhalen, plekken en landschappen.Al snel blijkt dat de behoeften en ambities van Hotel de Marne verder reiken dan één website waar kan maken. Deze collega-zelfstandigen zijn alleen gebaat bij een genereus totaalplan en branding waarin alles samenkomt.
HOTEL DE MARNE Building Sign
HOTEL DE MARNE Oosterhouw Owner
HOTEL DE MARNE Oosterhouw
HOTEL DE MARNE Field
HOTEL DE MARNE Field Owner
HOTEL DE MARNE Food Owner
HOTEL DE MARNE Food
De website vormt zich uiteindelijk tot een atlas van het gebied, die z’n informatie op allerlei manieren prijsgeeft. Je kunt zoeken op categorie, klikken op de landkaart, of je laten verrassen. Door directe links regel je praktische zaken meteen met de waddenloopvereniging of bed & breakfast van je keuze. De website heeft de cooperatie en het gebied letterlijk en figuurlijk een gezicht gegeven. De leden houden samen het platform in de lucht en daarmee is het niet alleen een verzamelsite voor nieuwsgierige bezoekers maar ook een een verbindend element voor de branding en de coopleden onderling.
HOTEL DE MARNE entrepreneurs
HOTEL DE MARNE presentation
Hotel de Marne is een inspirerend voorbeeld van ondernemerschap, samenwerking en idealisme. De website toont dat er in ‘het niets dat boven Groningen gaat’ heel veel te doen is. Onze favoriet: een wandeling over de dijk naar de Klutenplas ten Noordoosten van Westernieland.   Spreekt ons werk je aan? Kom langs
WONGEMA context 08