Een goede huisstijl is persoonlijk en anders.

Welke grafisch ontwerper past het best bij jou en heeft ervaring in het ontwerpen van huisstijlen? Op deze pagina omschrijven we – in het kort – onze visie en presenteren we een selectie van ons werk. We hopen dat je daarmee een duidelijk beeld krijgt van wat Buro Reng je kan bieden. Natuurlijk kun je ook gewoon een afspraak maken. Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

De showreel toont een selectie van huisstijlen, campagnes, logo’s, websites en projecten die we de laatste jaren voor onze klanten hebben ontworpen en gerealiseerd.

Een huisstijl moet communiceren.

Voor ons is het ontwerpen van een huisstijl werken aan je communicatie: het overbrengen van jouw boodschap, identiteit of verhaal. Door gebruik te maken van – kleur, typografie, beeld en grafische elementen – ontwerpen we een samenhangend geheel van elementen die een goed beeld opleveren van wie je bent en wat je doet. Een uniek visueel systeem dat je verhaal, je project of wie je bent krachtiger en herkenbaarder maakt.Laat zien wie je bent.

Buro Reng ontwerpt de huisstijl voor jeugdzorgorganisatie Elker. We maken deze brandmovie die – ook zonder toelichting – het ontwerp van de huisstijl toont en laat zien waar het nieuwe Elker voor staat. Als een eerste kennismaking. Natuurlijk ook prima inzetbaar voor communicatie en outreach na deze eerste interne presentatie.

Buro Reng voor grafisch ontwerp en communicatie.

Buro Reng is een studio voor grafisch ontwerp en communicatie. Voor onze klanten ontwerpen we logo’s, beeldmerken, huis-, project-, of merkstijlen, campagnes, animaties en websites. Daarnaast ontwerpen we brochures, kaarten, advertenties, drukwerk, posters en verpakkingen. Bij de uitwerking van een opdracht houden we rekening met de doelgroep, de door de opdrachtgever gestelde eisen, de financiële mogelijkheden en de technische vertaling van het ontwerp. Bekijk meer huisstijl ontwerpen van Buro Reng

Buro Reng, ervaren huisstijl ontwerpers.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd in het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

Wij werken voor

• Rijksuniversiteit Groningen