Je zoekt een bureau voor huisstijl ontwerp in Groningen?

Welk grafisch ontwerpbureau in Groningen heeft veel ervaring in het ontwerpen van huisstijlen maar ook in het vormgeven van een bedrijfsidentiteit? Buro Reng! Op deze pagina omschrijven we in het kort onze ontwerpvisie en presenteren we een selectie van de huisstijlen die we voor andere opdrachtgevers maakten. Nieuwsgierig naar wat Buro Reng voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen?     Maak gewoon een afspraak.
De showreel toont een selectie van huisstijlen, campagnes, logo’s, websites en projecten die we de laatste jaren voor onze klanten hebben ontworpen en gerealiseerd.

Een huisstijl en logo ontwerpen met Buro Reng.

Voor ons is een huisstijl maken of een logo ontwerpen hetzelfde als werken aan je communicatie: het overbrengen van jouw boodschap, identiteit of verhaal. Met een goede huisstijl laat je zien wie je bent en maak je contact met je klanten. Door gebruik te maken van – kleur, typografie, beeld en grafische elementen – ontwerpen we een samenhangend geheel van elementen; de huisstijl. We leggen dit vast en beschrijven het in een huisstijl handboek of stylesheet. Zo blijft de huisstijl langer goed en herkenbaar. Het hoofddoel is natuurlijk dat jouw verhaal, project of organisatie zichtbaarder en herkenbaarder wordt én blijft!
Buro Reng ontwerpt de huisstijl voor jeugdzorgorganisatie Elker. We maken deze brandmovie die – ook zonder toelichting – het ontwerp van de huisstijl toont en laat zien waar het nieuwe Elker voor staat. Als een eerste kennismaking. Natuurlijk ook prima inzetbaar voor communicatie en outreach na deze eerste interne presentatie.   Bekijk huisstijl project Elker

Buro Reng voor grafisch ontwerp en communicatie.

Buro Reng is een studio voor grafisch ontwerp en communicatie in Groningen. Voor onze klanten ontwerpen we logo’s, beeldmerken, huisstijlen, projectstijlen of merkstijlen, campagnes, animaties en websites. Daarnaast ontwerpen we brochures, kaarten, advertenties, drukwerk, posters en verpakkingen. We houden rekening met de doelgroep, de door de opdrachtgever gestelde eisen, de financiële mogelijkheden en de technische vertaling van het ontwerp.

Buro Reng, ervaren huisstijl en logo ontwerpers.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd in het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Als reclamebureau in Groningen ontwikkelen we naast huisstijlen ook merkstrategieën. Meer weten?     Maak een vrijblijvende afspraak
Buro Reng Gevel Hoge der A 31 LR

Wij werken voor iedereen met idealen

We werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Passie enbevlogenheid inspireren ons en vormen voor ons een goede basis voor creativiteit. We werken o.a. voor NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Rijksuniversiteit Groningen, UMCG, Het Houten Huis.