Een merkstrategie begint met weten wie je bent en waar je voor staat.

Pas als je jezelf goed kent, kun je de wereld laten zien wat je te bieden hebt. Dat klinkt logisch, maar is lang niet altijd het geval. Jammer, want merkgedreven organisaties doen het beter. Buro Reng kan helpen je merk te ontwikkelen en vorm te geven.

Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

Voorbeeld van een MerkKompas workshop. Samen een dag actief werken aan je merk op locatie. In opdracht van Westerholm Zorgcentrum.

Ontwikkel je merkstrategie met het Buro Reng MerkKompas!

Het MerkKompas van Buro Reng helpt om de persoonlijkheid van je bedrijf of organisatie te onderzoeken en te versterken. Met het MerkKompas kun je jouw positie bepalen en een communicatieroute uitstippelen die leidt naar meer succes.

Lees meer over Buro Reng MerkKompas

Mensen kopen niet wat je doet, maar waarom je het doet.

Hoe je er uit ziet, hoe je klinkt en welk gevoel je oproept bij mensen is belangrijk. In het algemeen en voor een merk in het bijzonder. Vaak krijg je maar één kans! Het merk is wie je bent, het toont de reden waarom je doet wat je doet. Daarmee kunnen mensen, klanten zich verbinden. Het is de basis voor je gedrag, de manier waarop je met je collega’s praat, je reclame, je website, de mailing; de gehele communicatie. Een goede merkstrategie is onmisbaar.

_MG_3733 2
Regelmatig vertellen we over onze visie op merkstrategie. Zoals voor studenten van het Instituut voor de Communicatie, Media en IT van de HanzeHogeschool. Een prima gelegenheid om het Buro Reng MerkKompas bij deze toekomstige collega’s te introduceren.

Buro Reng voor design en communicatie.

We helpen onze klanten met het onderzoeken, beschrijven en vormgeven van hun identiteit, merk of project. Daarvoor gebruiken we onze eigen MerkKompas methode. Deze is gebaseerd op het samen, actief werken aan missie, visie, kern en strategie. Jij kent het product, de markt en de klant als geen ander! Buro Reng adviseert en beschrijft deze kennis in de merkstrategie. De ideale basis voor design en communicatie.

Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

Buro Reng is een bureau voor design en merkontwikkeling. Het ontwikkelen van jouw merk is ons vak. Luisteren naar je verhaal is waar het begint. Het vertalen van jouw verhaal tot klantwaarde is ons doel.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd voor het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen.

Wij werken voor

• Rijksuniversiteit Groningen