Je zoekt merkstrategen in Groningen?

Feit: organisaties en bedrijven met een duidelijke merkidentiteit doen het beter. Vraag: hoe sterk is jouw merk? Met het Merkkompas helpt Buro Reng bij de verdere ontwikkeling en vormgeving van jouw merk.   Nieuwsgierig naar de werkwijze van Buro Reng? Maak een vrijblijvende afspraak
Voorbeeld van een MerkKompas workshop. Samen een dag actief werken aan je merk op locatie. In opdracht van Westerholm Zorgcentrum.     Bekijk project Westerholm

Het Buro Reng Merkkompas. Zichtbaar, vindbaar, succesvol.

Het belangrijkste gereedschap van Buro Reng is het Merkkompas. Alles wat we maken, komt via deze – noem het – ‘Reng-aanpak’ tot stand. Het is een persoonlijke manier van werken waarbij goed luisteren net zo belangrijk is als grafisch ontwerpen.     Lees meer over het MerkKompas op onze website.

Geef richting aan je communicatie.

Ons Merkkompas helpt je erachter te komen wie je bent en waar je voor gaat. Zodra dit duidelijk is, krijgt je communicatie meer kracht en richting. Het MerkKompas van Buro Reng voorkomt dat je blijft verdwalen in een woud vol communicatiemogelijkheden. Vanaf nu weet je wie je bent, waar je heen wilt en hoe je daar komt.
buro reng merkstrategie groningen.jpg
Regelmatig vertellen we over onze visie op merkstrategie. Zoals voor studenten van het Instituut voor de Communicatie, Media en IT van de HanzeHogeschool.     Een prima gelegenheid om het Buro Reng MerkKompas bij deze toekomstige collega’s te introduceren.

Buro Reng is een bureau voor design en merkontwikkeling in Groningen.

Het ontwikkelen van jouw merk is ons vak. Luisteren naar je verhaal is waar het begint. Het vertalen van jouw verhaal tot klantwaarde is ons doel.   Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd voor het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Als reclamebureau in Groningen ontwikkelen we naast merkstrategieën ook huisstijlen.   Maak een vrijblijvende afspraak
buro reng huisstijl ontwerpen groningen.jpg

We werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen.

Passie en bevlogenheid inspireren ons en vormen voor ons een goede basis voor creativiteit. We werken o.a. voor NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, UMCG, Het Houten Huis.