Bureau voor content-ontwikkeling Groningen

Je hebt een website. Die ziet er goed uit en werkt prima, maar heb je goed nagedacht over de inhoud? Weet je welke boodschap je uit wilt stralen? De juiste content vertelt wie je bent en wat je doet. Maar de juiste content ontstaat meestal niet spontaan, daar heb je een plan voor nodig.

Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

Buro Reng ontwikkelt de juiste content voor jou.

Buro Reng in Groningen helpt je bij het maken van een content-plan waarmee je jouw boodschap aanscherpt en al je communicatiemiddelen op één lijn brengt. Ook kan Buro Reng helpen bij het produceren van content en bij het instrueren van het aanwezige content-team. Daarnaast bieden we een content-toolkit om alle communicatie in één lijn en stijl te krijgen.

Buro Reng, ervaren content strategen.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd in het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Als reclamebureau in Groningen ontwikkelen we naast content strategiën ook merkstrategieën.

Nieuwsgierig? Maak een vrijblijvende afspraak.

Buro reng   logo wit  1

We werken onder andere voor deze opdrachtgevers.

NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Universitair Medisch Centrum Groningen, Het Houten Huis, VDPArchitecten.

Onze services
Buro Reng is gevestigd in het centrum van Groningen aan de Hoge der A.

Hoge der A 31
9712 AE Groningen
hello@buroreng.nl +31 (0)6 142 846 72
buro reng huisstijl ontwerpen groningen.jpg