VIDIK Stapel selectie_robot_HR
BR_website_pijlen_play-scroll [Omgezet]
Vidik biedt adviestrajecten en projectmanagement aan organisaties die willen vernieuwen, die de wens hebben om te groeien en de durf om te proberen. Vidik (Servisch voor perspectief) werkt vanuit de overtuiging dat er altijd perspectief is en dat er altijd meerdere invalshoeken mogelijk zijn.
VIDIK art background
Onze uitdaging is om Vidiks ‘abstracte’ adviespraktijk te vertalen naar een beeldtaal die concreet, beeldend en persoonlijk is. We besluiten te stapelen; door een assemblage van persoonlijke en bijzondere objecten proberen we aansprekende beelden te creëren die passen bij het verhaal van Vidik. Deze nieuwe iconen vormen samen de beeldbank van Vidik en schragen de communicatie van het merk. We gebruiken ze in de nieuwe huisstijl en voor de website.
VIDIK art iphone responsive screens

De iconen zijn niet alleen illustratief voor Vidiks werkwijze, maar zijn ook bruikbaar tijdens praktijksessies. Ze lokken een andere manier van kijken en denken uit en zijn daarom de perfecte vertolkers van de denk- en werkwijze van Vidik: verhelderend, onderzoekend en associatief. Bovendien doen de nieuwe beelden het ook heel goed als ansichtkaart. With compliments…       Spreekt ons werk je aan? Kom langs
VIDIK letterhead back
VIDIK art iphone responsive