Buro Reng krijgt je boodschap in beweging

Animaties, infographics en explanimations zijn niet meer weg te denken van onze schermen. Een bewegend logo vraagt nu eenmaal meer aandacht dan een statisch beeld. Een introductiefilmpje is een doeltreffende manier om een nieuwe campagne of bedrijf te lanceren. En animaties zijn ideaal om complexe netwerken, procedures of handleidingen duidelijk te maken voor een groot publiek.

De online mogelijkheden zijn eindeloos. Maar ook in het straatbeeld of tijdens een presentatie maken bewegende beelden het verschil. Hoe zet je jouw boodschap in beweging? Buro Reng helpt keuzes maken en koers bepalen.

Maak een vrijblijvende afspraak met de animatie-ontwikkelaars van Buro Reng in Groningen.

ZigZag WIT
WONGEMA dog avatar
Buro reng   logo wit  1

We werken onder andere voor deze opdrachtgevers.

NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Universitair Medisch Centrum Groningen, Het Houten Huis, VDPArchitecten.

Onze services
Buro Reng is gevestigd in het centrum van Groningen aan de Hoge der A.

Hoge der A 31
9712 AE Groningen