WESTERHOLM identity brand book
Westerholm biedt een woonplek waar je oud kunt worden, in je eigen appartement, op je eigen manier, in een fijne en veilige omgeving. Althans, in de ideale wereld. Want maatschappelijke ontwikkelingen dwingen Westerholm positie te kiezen. Ouderen blijven langer thuis wonen en verzorgingstehuizen maken plaats voor verpleeghuizen voor complexe zorg.
Wat wil Westerholm zijn? Nu en in de toekomst. Deze vraag staat centraal in het strategisch beleidsplan dat samen met Buro Reng wordt geformuleerd. We starten de samenwerking met een workshop op locatie. De workshop met vertegenwoordigers uit alle lagen van de organisatie is een essentieel onderdeel van het MerkKompas van Buro Reng.     Meer over MerkKompas
WESTERHOLM photography surroundings
Samen met medewerkers, management en directie evalueren we de ontwikkelingen in de ouderenzorg en op de werkvloer. Daarna formuleren we samen Westerholms kernwaarden, missie en visie en vertalen deze naar een strategisch plan dat samen met Buro Reng wordt uitgevoerd.
WESTERHOLM identity magazine
Buro Reng is strategisch partner en helpt Westerholm bij het bepalen en realiseren van een nieuwe positionering. Deze herpositionering heeft consequenties voor de communicatie en leidt o.a. tot aanpassingen van de huisstijl en de website van Westerholm.   Spreekt ons werk je aan? Kom langs
WESTERHOLM identity fleet
WESTERHOLM identity binder