Grafisch ontwerp gaat om meer dan een logo

Welke grafisch ontwerper past het best bij jou of bij de vraag die je hebt? Op deze pagina omschrijven we – in het kort – onze visie en presenteren we een selectie van ons werk. We hopen dat je daarmee een duidelijk beeld krijgt van wat Buro Reng je kan bieden. Natuurlijk kun je ook gewoon een afspraak maken. Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

De showreel toont een selectie van huisstijlen, campagnes, logo’s, websites en projecten die we de laatste jaren voor onze klanten hebben ontworpen en gerealiseerd.

Grafisch ontwerp = communicatie

Voor ons is grafisch ontwerp gelijk aan communicatie: het overbrengen van een bepaalde boodschap of gevoel. Door gebruik te maken van – kleur, typografie, beeld en grafische elementen – ontwerpen we een samenhangend geheel van elementen die een goed beeld opleveren van wie je bent en wat je doet. Een uniek visueel systeem dat je verhaal, je project of wie je bent krachtiger en herkenbaarder maakt.

Buro Reng voor grafisch ontwerp en communicatie.

Voor onze klanten ontwerpen we logo’s, beeldmerken, huis-, project-, of merkstijlen, campagnes, animaties en websites. Daarnaast ontwerpen we brochures, kaarten, advertenties, drukwerk, posters en verpakkingen. Bij de uitwerking van een opdracht houden we rekening met de doelgroep, de door de opdrachtgever gestelde eisen, de financiële mogelijkheden en de technische vertaling van het ontwerp.

Bekijk meer grafisch ontwerp projecten van Buro Reng

Buro Reng, ervaren grafisch ontwerpers.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd in het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen.

Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

Wij werken voor

• Rijksuniversiteit Groningen