BR_website_pijlen_play-scroll [Omgezet]

Daarom Vindrs.

Na jaren op de werkvloer in de zorg hebben we in 2015 ‘Hoe Zorg Jij?’ opgericht als een gaaf plan. Een website, visitekaartjes en los. In een paar maanden tijd hadden we een aantal trajecten in de lucht. Het leek te werken. En het werkt nog steeds. We keken vooral naar onze aanpak, naar binnen. Wat doen we goed en wat kan beter. Wat we eigenlijk niet hebben gedaan is kijken naar de buitenkant. Daarvoor hebben we Buro Reng ingeschakeld, bureau voor design en communicatie in Groningen. We zijn flink doorgezaagd en hebben ook veel gelachen trouwens. Wat begon als een huisstijl-verandering eindigde in een naamswijziging omdat we ons willen focussen op wat we doen. We vinden personeel. We vinden banen. We vinden oplossingen voor organisaties. We vinden het belangrijk je persoonlijk te ontmoeten. Daarom Vindrs.

Vindrs Visitekaartjes 1B
Vindrs MerkKompas B
Vindrs Verzameld B
Vindrs Paars B
Vertel ons wie je bent, dan geven we samen richting aan de communicatie.

Weten wie je bent, is voor de communicatie van Het Houten Huis van grote waarde. Pas als je jezelf goed kent, kun je de wereld laten zien wat je te bieden hebt. Dat klinkt logisch, maar is lang niet altijd het geval. Met opdrachten en huiswerk onderzoeken we de why-how-what van Het Houten Huis. Voor ons de basis voor verdere communicatie plannen.
Vindrs Kerstkaarten