BR_website_pijlen_play-scroll [Omgezet]

Daarom Vindrs.

We maken kennis met Annelies en Martijn. Ze zijn een aantal jaren geleden een bedrijf gestart. Werk en personeel in de zorg bij elkaar brengen is hun doel. Op een persoonlijke en eigen manier. Ze zijn toe aan een volgende stap en vragen ons mee te denken.

David Vroom fotografeert portretten waarin het accent ligt op kleine persoonlijke handelingen. Het detail zit in kleine persoonlijke handelingen: het oprollen van een theeverpakking, de persoonlijke spullen die je meedraagt, het haar achter het oor doen, krabbelen op een post-it, tikken met je pen, etc. Ieder heeft zo zijn eigen dingen. Niets menselijks is ons vreemd.

Zoeken wordt vinden.

Met gebruik van het MerkKompas® gaan we verkennen. Huiswerk en gesprekken leidden tot meer inzicht in de communicatievraag en wordt de opdracht duidelijker. We ontwikkelen de positionering, merkstrategie, naam, huisstijl en branding. Zoeken wordt vinden. Qua taal een kleine wijziging maar qua positionering en strategie een enorm verschil.

Vindrs 07 LR
Fotografie David Vroom
Vindrs MerkKompas B
Vindrs Visitekaartjes 1B
Vindrs Verzameld B
Vindrs Paars B
Vindrs Kerstkaarten
Vertel ons wie je bent, dan geven we samen richting aan de communicatie.

Weten wie je bent, is voor de communicatie van Het Houten Huis van grote waarde. Pas als je jezelf goed kent, kun je de wereld laten zien wat je te bieden hebt. Dat klinkt logisch, maar is lang niet altijd het geval. Met opdrachten en huiswerk onderzoeken we de why-how-what van Het Houten Huis. Voor ons de basis voor verdere communicatie plannen.