Buro Reng bedenkt sterke merk- en bedrijfsnamen

Start je een nieuw bedrijf? Lanceer je een nieuw product? Gefeliciteerd! Nu nog een pakkende naam zien te vinden. Een naam die in één woord zegt wat klanten en relaties als eerste moeten weten. Zo’n naam is een strategische keuze.
Vindrs Logo
Gridwise animatie groot 5

Buro Reng in Groningen heeft een effectieve methode ontwikkeld om namen voor merken, bedrijven en organisaties te bedenken.

Ons MerkKompas helpt je helder te krijgen wie je bent en waar je voor gaat. Zodra dit duidelijk is krijgt je communicatie automatisch meer kracht en richting, te beginnen bij de ontwikkeling van een onderscheidende merk- of bedrijfsnaam.         Meer weten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Huisstijl ELKANDER logo wit
Buro reng   logo wit  1

We werken onder andere voor deze opdrachtgevers.

NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Universitair Medisch Centrum Groningen, Het Houten Huis, VDPArchitecten.

Buro Reng Gevel Hoge der A 31 LR