Buro Reng, reclamebureau Groningen

Nieuw product, startup, campagne of bestaand merk nieuw leven inblazen; je bent op zoek naar een reclamebureau. Welke van de reclamebureaus past het best bij jou of bij de vragen die je hebt? Vaak een lastige keuze. Buro Reng uit Groningen helpt je je merk of product te ontwikkelen en vorm te geven.

Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

Voor Lode BV ontwikkelen we de beurspresentatie en digital marketing voor The New Excalibur Sport, the ultimate bicycle ergometer. Resulterend in de European brand campaign kick-off in Praag van deze top ergometer; SMARTER, BETTER, STRONGER!

Buro Reng is een creatief bureau dat je helpt je merk te ontwikkelen én geloofwaardig te blijven.

Pas als je jezelf goed kent, kun je de wereld laten zien wat je te bieden hebt. Zelfkennis de basis van elke goede merkstrategie. De uitdaging is om bestaand en nieuw publiek te bereiken en toch dicht bij jezelf te blijven. Dat klinkt logisch, maar is lang niet altijd het geval. Jammer, want organisaties met zelfkennis en een duidelijke marketingstrategie doen het beter. Buro Reng helpt je te zien waar je goed in bent en waarin je je onderscheidt. Een aanstekelijk merkverhaal en een duidelijke klantwaarde zijn het doel.

In het Noord-Groningse gebied De Marne hebben 60 gastvrijheidsondernemers zich verenigd. De coöperatie wil meer bekendheid en bezoekers voor het lege, ruige, vriendelijke en verrassend veelzijdige gebied waar de leden actief zijn. Buro Reng ontwerpt en ontwikkelt de multimedia campagne voor Hotel de Marne.

Geef richting aan je verhaal met het Buro Reng MerkKompas

Onze visie en werkwijze hebben we gevat in ons MerkKompas; de ideale start voor een campagne, productlancering of merkpositionering. Weten wie je bent en waar je voor staat – als mens, organisatie, bedrijf of merk – is het begin én essentieel voor geloofwaardige communicatie. Het is het begin van een goed verhaal dat mensen raakt. Met de MerkKompas methode zijn we in staat om snel en actief, samen duidelijkheid te krijgen over bijvoorbeeld merkstrategie, identiteit, kernwaarden en positionering. Lees meer over Buro Reng MerkKompas

Mensen kopen niet wat je doet, maar waarom je het doet.

Het merk is wie je bent, het toont de reden waarom je doet wat je doet. Daarmee kunnen mensen, klanten zich verbinden. Klanten zijn kritisch, een goede strategie is dus onmisbaar. Vaak krijg je maar één kans! Buro Reng reclamebureau Groningen helpt en adviseert je graag. Kennis maken? Maak een vrijblijvende afspraak

Publiciteitscampagne voor expositie

Buro Reng is een reclamebureau in Groningen. Het ontwikkelen van jouw merk is ons vak. Luisteren naar je verhaal is waar het begint. Het vertalen van jouw verhaal tot klantwaarde is ons doel.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd voor het produceren van creatief, vooruitstrevend werk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Als creatief bureau in Groningen ontwikkelen we naast merkstrategieën ook huisstijlen.

buro reng huisstijl ontwerpen groningen.jpg
Buro Reng is gevestigd in het centrum van Groningen aan de Hoge der A.

Wij werken voor

• Rijksuniversiteit Groningen