Content Strategie Groningen

Ha, je hebt ons gevonden. Een bureau voor design en communicatie met meer aandacht voor opdrachtgevers. Vertel ons je verhaal. Dan laten wij de wereld zien wie je bent en waar je voor gaat. Zo helpen we jouw bedrijf of organisatie succesvoller te zijn.

Buro Reng is een bureau voor design en communicatie met goede oren. Alles begint hier met luisteren. Spreekt ons werk je aan? Kom langs.

Natuurlijk kun je ook direct een afspraak maken

Vindrs Taart
Je investeert in een nieuwe huisstijl, een nieuwe website of een aangescherpte marketing strategie. Je doet moeite om je merkverhaal helder te beschrijven. Je maakt keuzes en er ontstaat een duidelijk beeld van de richting die je opgaat met de communicatie van je bedrijf of merk. En dan?
Dan moet er een een aanpak komen die duidelijke richtlijnen geeft voor tekst, beeld, acties, houding en gedrag. Het nieuwe merk moet tot leven komen. In de brochure, op de website, in de online marketing. Het zou anders wel erg jammer zijn van alle moeite.
Buro Reng MerkKompas 05
Het merk is wat ik zie. – Content is key of content is king zijn bekende typeringen. Niet voor niets. Of het nu gaat om de website, een brochure of een factsheet, potentiële klanten, beoordelen je in slechts een paar seconden op basis van een eerste, visuele indruk. Fotografie of video/animatie spelen daarbij een grote rol. Dus is het hebben van een visie op beeld en content belangrijk.
Ontwikkel daarom samen met Buro Reng een content strategie. Een strategie die werkt als een visitekaartje. Door duidelijke keuzes te maken voor beeld, tekst, toon, kleur, taal met als resultaat de gewenste look & feel.
Projectstijl SABC Hanze Hogeschool

Buro Reng, ervaren content strategen.

Opgericht in 2008, hebben we een reputatie opgebouwd in het produceren van creatief, vooruitstrevend ontwerpwerk voor klanten, publiek en onszelf. Passie en enthousiasme inspireren ons en versterken de samenwerking. Wij werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen. Als reclamebureau in Groningen ontwikkelen we naast content strategiën ook merkstrategieën. Meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak

buro reng huisstijl ontwerpen groningen.jpg
Buro Reng is gevestigd in het centrum van Groningen aan de Hoge der A.

Hoge der A 31
9712 AE Groningen
hello@buroreng.nl +31 (0)6 142 846 72

We werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen.

Passie en bevlogenheid inspireren ons en vormen voor ons een goede basis voor creativiteit. We werken o.a. voor NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Rijksuniversiteit Groningen, UMCG, Het Houten Huis.

Onze services