Ha, je hebt ons gevonden. Een bureau voor design en communicatie met meer aandacht voor opdrachtgevers. Vertel ons je verhaal. Dan laten wij de wereld zien wie je bent en waar je voor gaat.

Zo helpen we jouw bedrijf of organisatie succesvoller te zijn. Buro Reng is een bureau voor design en communicatie met goede oren. Alles begint hier met luisteren. Spreekt ons werk je aan? Kom langs.

Buro Reng Webdesign Het Houten Huis MerkKompas 1
Je investeert in een nieuwe huisstijl of een nieuwe website. je doet moeite om je merkverhaal helder te beschrijven. Je maakt keuzes en er ontstaat een duidelijk beeld van de richting die je opgaat met de communicatie van je bedrijf of merk. En dan.
Dan moet er een een aanpak komen die duidelijke richtlijnen geeft voor tekst, beeld, acties, houding en gedrag. Het nieuwe merk moet tot leven komen. In de brochure, op de website, in de online marketing. Het zou anders wel erg jammer zijn van alle moeite.
Buro Reng MerkKompas 05
Ontwikkel daarom samen met Buro Reng een content strategie. Een strategie die je merkwaarden, je propositie en je doelen ondersteund. Door duidelijke keuzes te maken voor beeld, tekst, toon, kleur, taal met als resultaat de gewenste look & feel.
buro reng huisstijl ontwerpen groningen.jpg
Buro Reng is gevestigd in het centrum van Groningen aan de Hoge der A.

Hoge der A 31
9712 AE Groningen
hello@buroreng.nl +31 (0)6 142 846 72

We werken graag voor opdrachtgevers met ambities en idealen.

Passie en bevlogenheid inspireren ons en vormen voor ons een goede basis voor creativiteit. We werken o.a. voor NV. Nederlandse Gasunie, Stenden University of Applied Sciences, Wongema werkpension, ERIBA European Institute for the Biology of Ageing, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Studievereniging R!SK, Gemeente Groningen, Hotel de Marne, Noord Nederlands Toneel, Penduka Namibia, Rijksuniversiteit Groningen, UMCG, Het Houten Huis.

Onze services